מרן ראש הישיבה: "חיוב גמור לקיים את כל כללי הזהירות"

צבי טסלר 1 Comment on מרן ראש הישיבה: "חיוב גמור לקיים את כל כללי הזהירות"

בשיחתו השבועית מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין קרא לציבור להקפיד על כל כללי הזהירות שלא להידבק במחלת הקורונה | גור: אין כניסה לתפילות החג ללא תו ירוק | הדיין הרב שמאי הכהן גרוס: "מחויב כל אחד לפי הוראת הרופא להתחסן גם את החיסון השלישי" | הודעה קולית נשלחה הערב לחסידי באיאן לצאת ולהתחסן בחיסון שלישי

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א התייחס בשיחתו השבועית על התפשטות גל הקורונה ואמר: "מחלת הקורונה שוב התפשטה בארץ וזה דבר מוכן מאוד. אז יש חיוב גמור לקיים את כל כללי הזהירות. להיזהר עם כל האמצעים הידועים להיזהר שלא להידבק".

מרן ראש הישיבה הוסיף, "זו מחלה שהתפשטה ומתפשטת מאוד כך שמעתי וכך ידוע וזה חיוב גמור שמירת הבריאות ונשמרתם, אדם צריך להיות בריא בלי בריאות אז כל עבודת ה' היא לא בשלמות. חייבים להקפיד על כל כללי הזהירות הידועים".

גור: הוראה חד משמעית: הרב יחזקאל הלפרין הגבאי של ראש הישיבה הגר"ש אלתר בהוראה לחסידים להתחסן לפני הימים הנוראיים. "לא נוכל להבטיח כניסה לביהמ"ד ללא תו ירוק והישמעות להוראות משרד הבריאות". הוראה טלפונית בנוסח דומה נשלחה לכלל החסידים.

הגאון הגדול הרב שמאי קהת הכהן גרוס חבר הביד"צ דקהל מחזיקי הדת בא"י, הגיע היום להתחסן בחיסון השלישי במתחם החיסונים של לאומית שירותי בריאות ברוממה. הגאון הגדול ביקש לפרסם בשמו פסק הלכה כדלהלן:

"מודים אנחנו להשי"ת ששלח לנו החיסון לרפואת הנגיף שמסתובב בכל העולם וכבר הפיל רבבות ל"ע. לכן מחוייב כל אחד לפי הוראת הרופא להתחסן גם את החיסון השלישי. וכבר אמרו חז"ל במס' סנהדרין יז' ע"ב דאסור לגור בעיר שאין שם רופא וע"כ יש לציית להוראת הרופאים.

כמו שסומכין על דעת הרופאים בעניני דאורייתא כגון לחלל שבת, לענין צום יוה"כ וכן לגבי ברית מילה. ולכן כ"א חייב לעשות את כל ההשתדלות מה שהרופאים המומחים בארץ ובחו"ל מצווים לעשות. ולפני שלוקח החיסון יתפלל להקב"ה שהחיסון יהיה לרפואה ולא יגרום שום נזק ואח"כ יתפלל ברוך רופא חינם כמו שנפסק בשו"ע הלכות ברכות.

השי"ת יעזור שכל עם ישראל יהיו בריאים ושלימים ואריכות ימים ושנים. אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתינו ונזכה כולנו לשנה טובה ומבורכת כתיבה וחתימה טובה וכל טוב".

הרב שמאי קהת הכהן גראס
חבר ביד"צ דקהל מחזיקי הדת בא"י

כמו כן, בהודעה קולית הערב שהתקבלה אצל כל חסידי באיאן בארץ ע"י המשב"ק הרב אשר פריזנד שליט"א בהוראה גורפת שכל מי שיכול לקבל כבר את החיסון השלישי שייגש לקבל מיד וק"ו לאלו שעדיין לא קיבלו את החיסון הראשון והשני.

האזינו:

צילום: פלאש 90


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הגר"ש אלתר זה לא גור!!!